Hiha algú biker per ahi que tinga ganes de treures l'espineta del dissabte passat i sortir a fer una rutilla?
5 participantes
Sortida dissabte 27 de març
Fils Mndrakr- Nombre de missatges : 1
- Mensaje n°1
Sortida dissabte 27 de març
David G- Nombre de missatges : 36
- Mensaje n°2
Re: Sortida dissabte 27 de març
Ye, pepe, x al dissabte ja s'està montant la eixida. De moment ja anem uns quants, se estan barallant diferents alternatives, pero la del PUNTAL està agarrant força.
Bueno, ja confirmarem exactament la ruta, i la convocatoria a les 8 a la plaça.
Ja xarrem.
Bueno, ja confirmarem exactament la ruta, i la convocatoria a les 8 a la plaça.
Ja xarrem.
CARRILLO- Nombre de missatges : 178
- Mensaje n°3
A les 8 a la plaça.
Hem parlat en alguns components i diem, si vos pareix be, de pujar el puntal, baixar a artana i esmorzar en Eslida. Després ja vorem.
Descanseu que el puntal es duret.
Hem parlat en alguns components i diem, si vos pareix be, de pujar el puntal, baixar a artana i esmorzar en Eslida. Després ja vorem.
Descanseu que el puntal es duret.
Trencacames- Admin
- Nombre de missatges : 48
- Mensaje n°4
Iep fieres, jo aquest cap de setmana també me quede sense bicicleta....mn vaig de despedida!!! Però per a la setmana que ve, aneu mirant anar a Tales... deu estar molt guapa.
Si entreu a misrutas.net n'he voreu de guapes.
Au cracks
Si entreu a misrutas.net n'he voreu de guapes.
Au cracks
TALONET- Nombre de missatges : 6
- Mensaje n°5
Yo tame anire ales 8 ala plasa.
peó camí- Invitat
- Mensaje n°6
En el cas de que Cristian (trencaesfalts) surti a la plaça, no oblide-ho de posar-li les rodetes.
Encara esta en práctiques.
Encara esta en práctiques.
Trencacames- Admin
- Nombre de missatges : 48
- Mensaje n°7
M'he enterat, que a més de un, li va tocar els morrets el tio més frikie i que més entrena del món, el senyor CARRILLO.
Un crack, quan psicologicament s'encontra bé. En estos moments un rival difícil... ja que aquesta demostració de superioritat (segons m'han dit) l'haurà enfortit i a partir d'ara ho rebentarà tot... merdaaaaaa!!!!!
Un crack, quan psicologicament s'encontra bé. En estos moments un rival difícil... ja que aquesta demostració de superioritat (segons m'han dit) l'haurà enfortit i a partir d'ara ho rebentarà tot... merdaaaaaa!!!!!
CARRILLO- Nombre de missatges : 178
- Mensaje n°8
Miguel, tinc que dirte que la victoria en el alt del puntal no sap igual si no estabes tu per a reventate. Menys mal que no ens van fer control antidoping, si no el Chava Jimenez havera sigut un aficionat al meu costat.
Per cert, friki seras tu, que portes tots els equipajes made in CHINA, son mes falsos que les monedes de 3 euros.
Per cert, friki seras tu, que portes tots els equipajes made in CHINA, son mes falsos que les monedes de 3 euros.