ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


3 participantes

    SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL

    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL Empty SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL

    Missatge  CARRILLO Dt Abr 20, 2010 12:30 am

    Estem comentant de fer eixida en la montanyera el dissabte 24, a les 8 en plaça. De la ruta encara no hem parlat, podieu donar idees.

    Si plou un poquet agafeu xubasquero i ja esta, no feu com els mariquites dels de carretera, que si cau una gota o bufa un poc d'aire ja no eixen.

    Adeu.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL Empty Re: SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL

    Missatge  Trencacames Dj Abr 22, 2010 9:55 am

    Jo de moment no puc assegurar que vaig, pero si puc... aniré.
    No estaria gens mal, ja q s'ix a les 8, anar un poc a l'aventura i intentar anar a Tales des de dalt de Cocons.
    Ho intentem??
    Si fem això, que algú agafe una barra de pà per anar deixant molletes per si ens perdem, podr tornar....jajaja!
    Vinga, ja xarrem.
    avatar
    David G


    Nombre de missatges : 36
    Fecha de inscripción : 19/03/2010

    SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL Empty Re: SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL

    Missatge  David G Dj Abr 22, 2010 5:00 pm

    Trencacames, no vages donant idees, pq después no vindras i lo únic q farem serà rebentamos tots menos tú.

    Ja m'han dit q el Carrillo ha vingut un poquet fondó del viatge, ara es la nostra per a fer-lo tabaco, si l'arreplega ara "las bicicletas son para el verano" segur q el faria retir-se del món de la bici, aixó sí, al menos se retiraría en una victoria colosal, la del mes passat en el Puntal. Q le quiten lo bailao!!!!!!!

    Bueno, el dissabte a les 8 a la Plaça, encara que igual vaig a vore el triatló, pq lo de Rugerio i Carreguí t q ser un chow!!!!!!!!!

    Contenido patrocinado


    SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL Empty Re: SORTIDA DISSABTE 24 DE ABRIL

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:23 pm