ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


3 participantes

    EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dj Nov 18, 2010 1:43 am

    Segons vam estar parlant l'altre día, he preguntat preus en ciclos Domingo per fer-nos maillots i culottes del Btt xiquets perduts:

    Maillot manega llarga, marca Model, 49,95 euros
    Pantalo llarg en gel,... 53,95 euros

    Aquestos preus incluen els colors que vullgam, LLETREROS DE L'EQUIP, i si volem un dibuix o logo.

    Ja xarrem i decidim si voleu fer algo.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Trencacames Ds Nov 20, 2010 2:55 am

    Iep parits! Ja tinc un dels patrocinadors...
    Vos deixe el logo a vore que vos pareix................
    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Spiuk_logo
    La equipació una miqueta cara, no???
    Bueno ja ho parlem
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Ds Nov 20, 2010 3:06 am

    Miguel eres un gorrino pig
    M'has d'explicar com pot adjuntar fotos als missatge, jo no ho consegueixc.
    El equipatges son calitat total, no com els de xina, que encara tinc els ous coens de l'esponja del culot.
    Estem buscant mes ofertes d'equipacions, pero millor gastarmos un poquet mes pero que siguen millors. Hem de fer-ho prompte, ja que si no pasara la temporada. Si algú te algún altra opció que ho diga, Capella esta mirant cosetes.
    au.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Trencacames Ds Nov 20, 2010 3:16 am

    Per tal d'adjuntar imatges l'has de carregar al foro. Ahi dalt tens una imatge xicoteta on hi ha una imatge i un disket... li dius on esta la foto del teu ordinador i en la finestreta eixa t'eixirà un enllaç que és el que has de pegar al text que escrius.
    També pots fer-ho d'una altra manera amb el simbolet q no té el disket i copies i pegues la url de la imatge.

    Ei si voleu mirar tb hi ha per a personalitzar equipacions en estes webs:


    GSPORT

    DEROCCA

    SPIUK

    Bueno, ja ho xarrem demà que ja tinc son.

    Au màquines
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dg Nov 21, 2010 10:01 pm

    Mireu lo dels equipatges del equip de btt i mireu a vore si podem trobar algún patrocinador, hem pensat fer pagar 100 euros a cada patrocinador i posar el nom en menudet.
    De moment tenim 2: panaderia llopan i ciclos Domingo (si li fem alli els maillots).
    Jo parlare en Jardineria Benestar, o sentados o en el bar, a vore si volen patrocinar algo.
    David, pegali una puntaeta a el teu pare, a vore si colabora.

    ja xarrem
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty PREUS DEFINITIUS

    Missatge  CARRILLO Dc Des 01, 2010 11:00 pm

    Tinc els preus definitius que m'ha pasat ciclos Domingo dels equipatges BTT xiquets perduts:
    Equipatge llarg ...... 98 euros
    Equipatge curt ....... 76 euros
    (Sempre que demanem mes de 20 equipacions, si demanem menys puja un poquet mes)
    Si contem el patrocini de la panaderia de LUIS LLOPAN, el preu es podia quedar mes o menys en 90 euros el llarg i en 70 el curt, en funcio dels que demanem.
    Vos interesa o que?
    Ni ha que decidir-ho ja.
    CAPELLA
    CAPELLA


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 09/11/2010
    Edad : 42
    Ubicació : NIÑO PERDIDO

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty mes presupostos

    Missatge  CAPELLA Dj Des 02, 2010 1:47 pm

    VOS PASE ELS PRESUPOSTS QUE M'HAN PASSAT:

    OWAYO: No cal ni mirar-ho, es molt mes car que tots els demes.

    BKT FIT: maillot m/l 42.7€ , cullote badana gel 51.1€, cullote sense gel 45€, gastos de elaboració 60€

    (pa 20 eixim a 90€ el conjunt sense gel i 96.1€ amb badana de gel en el cullote)

    MODEL SPORT: maillot m/l 44.4€, cullote 54€

    (pa 20 eixim a 98.4€ el conjunt)

    BICI-BICI: maillot m/l 47€, cullote 49€, gastos de elaboració 55€

    (pa 20 eixim a 98.8€ el conjunt)
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Trencacames Dj Des 02, 2010 10:23 pm

    Ei Capella. Eixos preus son de equipacions llargues, no??
    Bueno demà xarrem.
    Adeu
    CAPELLA
    CAPELLA


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 09/11/2010
    Edad : 42
    Ubicació : NIÑO PERDIDO

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty manega llarga es la que tenen els politics

    Missatge  CAPELLA Dv Des 03, 2010 1:58 pm

    manega llarga i pantalo llarg termic, que si triem el pantalo llarg de lycra, encara ens eixira mes economic (pense jo)
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dv Des 03, 2010 8:19 pm

    Triem el que triem, jo crec que te que ser ja i en les següents condicions: que no siga roba molt grossa, lo dels gastos d'elaboració a mi no em convens, i que ens deixen una prenda de cada talla per a que pugam provarnos-la. En Ciclos Domingo compleix tot aço i m'han dit que desde que li fem el pedido podem tindre la roba en 3 setmanes, a mes el pantaló es gel e inclou els gastos d'elaboració.

    Hem de decidir-ho ja.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Trencacames Dv Des 03, 2010 9:26 pm

    A mi em dona igual on ho comprem però si és prompte millor que millor, si en ciclos domingo son de la marca model i ixen mes o menys al mateix preu que en tots els llocs i si ja no es paga res més de dissenys ni res i a més a més si posem el seu logo ens fan una rebaixeta.... que més volem???
    Mireu quin disseny m'ha passat Capella del mallot llarg, a mi m'agrada!!!
    Que opineu?
    Vinga cracks feu algun dissenyet més a vore quin triem i tirem-ho tot endavant que sino vindrà la calor i .....

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Maillo11
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Trencacames Dv Des 03, 2010 9:29 pm

    Bueno, he estat pensant i dissenyant i al final jo prefereixc aquest, jajajaja. A vore a qui no li agrada?

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Sexy-mtb
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dt Des 07, 2010 1:29 am

    He parlat en el fill de la Paca i m'ha dit que el Bar Paquita posa 100 euros per als equipatges, li posarem una propaganda menuda.
    Miguel, a mi el maillot no m'agrada gens, prefereixc algo mes discret. Si voleu posem el escut del poble en menut, si em de posar.lo en gran, que pague el ajuntament. En el sopar ho parlem.
    Ja xarrem.
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dv Des 10, 2010 5:56 pm

    Hui Divendres a les 19:30 en la Pera decidirem el model dels equipatges.
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  CARRILLO Dl Des 13, 2010 10:44 pm

    El patrocinador principal PANADERIA LLOPAN aporta per als equipatges 250 euros. Se sumen als 100 de LA PACA.

    Algú te algún altre patrocinador? Haveu parlat en el FRAI-DIAVOLO?

    Contenido patrocinado


    EQUIPATGES  PER  AL  BTT XIQUETS PERDUTS Empty Re: EQUIPATGES PER AL BTT XIQUETS PERDUTS

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:29 pm