ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


2 participantes

    duatlo cheste

    avatar
    verano azul


    Nombre de missatges : 10
    Fecha de inscripción : 22/04/2010

    duatlo cheste Empty duatlo cheste

    Missatge  verano azul Dl Nov 15, 2010 12:47 am

    RUGERIU torna al foro , cronica duatlo cheste .
    Dia de fred en cheste , i si no que li pregunten al meu germa que encara me esta dient la embarca que li vaig pegar al dirli que me acompañara ja que ningu volia vindre a competir contra rugeriu caragol . Apleguem a cheste i fea fred , pero me fea ilusio vore el circuit a siga que ni fred ni osties . vaig a pel dorsal i escomense a vore maquines i escomensen els tipics nervits de competicio. preparem els dorsals i m'hen vaig a boxes , dise la bici i escalfar ( 3km carrera continua ) a les 10 escomensa la competicio 6k a peu (la mitja me is a 4'02 ) no esta mal pero se pot millorar mol , acave el primer sector el 162 posicio de 400 i agarre la bici que en dos mesos i mitg la havia agarrat 4 vegades i no savia com estaria pero escomense a rodar pel circuit i (volavaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ) es coña el 61 en el parcial , mitja de 36'5 esta mol ve ,anava tot el rato pasan a gent perque el circuit la volta era de 4km i d'onaem 5 voltes i sempre estaves a roda de algu, arrive a la transisio ultima 3km a peu i les cames no estaven mol fines , els 2 primers km be pero el ultim escomense a tindre calambres i a ficase dolor als gemelos que en la vida juant a futbol me havia pasat i de repent pegue petarda i escomensen a pasame gent cual faltaria 0'5 km i jo flipant en la petarda que havia pegat , anava menos que el vespino del home de maria del mar , pero es lo que te el ser pare desde fa tres mesos que u no pot antrenar mol, al final el 108 posicio de 400 aproximadament ( 9km a 4'06 i 20 km en bici a 36'5 de mitja ) no esta mal , lo millor un mati parit en el meu germanet i el almorsar de despues .
    CAPELLA
    CAPELLA


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 09/11/2010
    Edad : 42
    Ubicació : NIÑO PERDIDO

    duatlo cheste Empty Re: duatlo cheste

    Missatge  CAPELLA Dl Nov 15, 2010 1:33 pm

    Rugeriu, a quien quieres engañar con lo que no entrenas ?? si nos sacas una media de 36,5 km/h, que es la velocidad que cojo cuando bajo el collao a tope.

      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 1:17 pm