CARRILLO Dg Nov 07, 2010 11:07 pm
Tots eixos que en dissabte marxen tant i que donen llisons i despres no van a la marxes no mes son que uns CHAFACHARCOS, lo bonico que sería que el grup: BTT XIQUETS PERDUTS, s'emportara el pernil per ser el grup mes numeros.
Estic molt content en l'aficio que ha vingut a donar-nos anims hasta Vilafames. Ha segut una marxa molt bonica, impresionant, molts caminents per oliveres i atmetlers, algun barranquet, sendes molt ben arregladetes, sendes en puja i trialeres curtetes. La puja mes forta, ha segut a les antenes, en el km 29, un pujada de 10 km, molt exigent,d'eixes que m'agraden a mi i que no li agraden als trialeros. També hem tingut baixaes per pista molt rapides. Ademes l'organització perfecta, la ruta molt ben marcada. Per a REPETIR.
Gracies a tota l'aficio: Susana (nutricionista de l'equip), Ma.jose, Lidon, Esther (fotografa oficial), Aida, CARLES (el major seguidor meu,i entrenador meu de carretera), David (el gran chafacharcos del grup, i gran gallineta, ja que esta per a fer podio en les marxes, pero no participa per que se cansa i per no canviar la cuberta de darrere, de totes formes gracies), i Julio (futut ciclista del btt).
HO HEM PASAT BÉ que es lo important, a mes no he segut el ultim local per primera vegada en 4 marxes.
Estem a la espera de la classificació.