ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


5 participantes

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  CARRILLO Dj Nov 04, 2010 2:04 am

    Podeu consultar els inscrits en:

    http://www.deportic.com/forms/FrmVistaPreviaEvento.aspx

    Ruta:
    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1264160

    affraid
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty GABRIEL HERNANDEZ ES BAIXA

    Missatge  CARRILLO Dv Nov 05, 2010 7:16 pm

    Gabriel esta inscrit en la marxa, pero esta lesionat, si algú vol correr per ell que li ho diga, li pot comprar la inscripció.

    No tingau por,es veu que la marxa es tant fluixeta com la volta al poble que fan en festes. Very Happy

    Adeu foreros.
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  la cobra Dg Nov 07, 2010 10:41 pm

    he anat a vore als representants de btt de les alqueries hi han fet un carreron tots la gent cada vegada esta mes forta i aixo quea lguns dels mes forts no s'apunten ni paganlos l'inscripcio espere que en la proxima vore algu mes deixos que entrenen a tope i despres res de res o es que tenen por de que el carrillo eclipseitor els revente
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty RAJAES I AGRAÏMENTS.

    Missatge  CARRILLO Dg Nov 07, 2010 11:07 pm

    Tots eixos que en dissabte marxen tant i que donen llisons i despres no van a la marxes no mes son que uns CHAFACHARCOS, lo bonico que sería que el grup: BTT XIQUETS PERDUTS, s'emportara el pernil per ser el grup mes numeros.
    Estic molt content en l'aficio que ha vingut a donar-nos anims hasta Vilafames. Ha segut una marxa molt bonica, impresionant, molts caminents per oliveres i atmetlers, algun barranquet, sendes molt ben arregladetes, sendes en puja i trialeres curtetes. La puja mes forta, ha segut a les antenes, en el km 29, un pujada de 10 km, molt exigent,d'eixes que m'agraden a mi i que no li agraden als trialeros. També hem tingut baixaes per pista molt rapides. Ademes l'organització perfecta, la ruta molt ben marcada. Per a REPETIR.
    Gracies a tota l'aficio: Susana (nutricionista de l'equip), Ma.jose, Lidon, Esther (fotografa oficial), Aida, CARLES (el major seguidor meu,i entrenador meu de carretera), David (el gran chafacharcos del grup, i gran gallineta, ja que esta per a fer podio en les marxes, pero no participa per que se cansa i per no canviar la cuberta de darrere, de totes formes gracies), i Julio (futut ciclista del btt).
    HO HEM PASAT BÉ que es lo important, a mes no he segut el ultim local per primera vegada en 4 marxes. cheers
    Estem a la espera de la classificació.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  Trencacames Dl Nov 08, 2010 1:40 am

    Ie màquines!!! La marxa ha estat molt bé, per a repetir l'any que ve.
    Eixe xafaxarcos ja està apuntant-se a la de Borriol, no saps el que t'estàs perdent... està molt guapo de veritat açò de les marxetes.
    Per a la pròxima marxa anem a intentar ser el grupet més nombrós, podem arribar a 17 0 18. Va xavals no sigau tant cagats.
    Qui vulga vore fotos de la marxa, ací hi ha unes quantes: FOTOS

    Bé cracks, ens veem per les muntanyes.
    Adeuuuu
    avatar
    BLOG
    Invitat


    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty JA TENIM LES FOTOS EN EL BLOG

    Missatge  BLOG Dl Nov 08, 2010 2:46 pm

    BE CRACS COM EL FORO, EL BLOG TAMBE TORNA A FUNCIONAR

    HE FICAT LES FOTOS ON EIXIM DE LA MARXA DEL DIUMENGE I LA QUALIFICACIÓ


    avatar
    David G


    Nombre de missatges : 36
    Fecha de inscripción : 19/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Per alusions

    Missatge  David G Dl Nov 08, 2010 10:04 pm


    En primer lloc, volía felicitar públicament als nostres corredors per el carrerón q van fer el diumenge passat en Vilafamés i als entrenadors personals q tenen alguns de estos corredors. En alguns casos, els resultats han tardat en arrivar, pero al final ahi estan, encara q ja n'hi havia gent q no confiava en alguns dels nostres corredors.

    Per una altra part, per alusions a alguns comentaris q s'han publicat en el foro cap a la meua persona, sou tots una banda de................ Vaig a dir ja la veritat, no vaig anar a vilafamés perq vaig menos q un carret de polos per la arena de la mar. Estic plantejant-me buscar un entrenador personal com tenen alguns del nostres ciclistes. De moment només me s'ha oferit Calduch, pero tinc por de q me revente i me faja penjar la bici. Si algú vol oferir-se ja sap.......

    PD: mes de un ja podría desfer-se del ferro q té i comprar-se bici del segle XXI, pq vaja tela.





    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  CARRILLO Dl Nov 08, 2010 11:20 pm

    David, no se si te referies a mi, bueno si que ho se. Per lo menos la meua bici es de la meua talla i no com la teua que pareix de dona, a mes a vore si et canvies la cuberta de darrere que esta mes llisa que la de Jorge Lorenzo.
    JO JA M'HA APUNTAT A LA DE BORRIOL, COM VOLEM FER EL GRUP MES NOMBROS PER EMPORTARMOS REGAL HE POSAT EN EL CLUB: BTT XIQUETS PERDUTS, es lo que se va comentar l'altre dia. Podiem excampar-ho i a veure si podem fer-nos en un pernilet.

    Adeu frikis, la tinc aixi cheers
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty clasificació i temps MARXA VILAFAMES

    Missatge  CARRILLO Dt Nov 09, 2010 1:02 am

    Açi vos deixe en enllaç en la clasificació completa:

    http://www.infobike.es/index.php?option=com_clasif&id=87

    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  la cobra Dt Nov 09, 2010 1:27 am

    david estas contra les cordes tindras que apuntarte a borriol i parar la polemica dels btt de les alqueries anim maquines i a participar jo anire animavos i a repartir algun gel que altre
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  CARRILLO Dt Nov 09, 2010 1:42 am

    Jo ja no prenc gels i que jo sapia no mes en pren David en dissabtes quan eixim.
    He parlat en una persona X i m'ha dit que lo millor es menjar platanos i aigüa fresca.
    Carles, a mi hem portes una buckler 0.0 en el primer avituallament.
    CAPELLA
    CAPELLA


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 09/11/2010
    Edad : 42
    Ubicació : NIÑO PERDIDO

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty L'ULTIM DEL NIÑO

    Missatge  CAPELLA Dt Nov 09, 2010 12:52 pm

    PUC CONSIDERAR-ME L'ULTIM QUALIFICAT DEL NIÑO, O ESTIC PER DAVANT DE MIGUEL(TRENCACAMES) QUE NO CONSTA EN LA QUALIFICACIÓ OFICIAL ???


    P.D.: TRENCACAMES, DONAM PRIVILEGIS PER MODIFICAR EL MEU AVATAR
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  la cobra Dt Nov 09, 2010 6:49 pm

    carrillo l'aigua i els platans son bons pero crec que fa falta algo mes en eixe asunt discrepe amb la nutri jo estic fart de fer kilometratges llarcs i t'asegure que el platan et faria mes profit ficantel on jo et diguera. entrena per a borriol pero eixe dia agafa gels eclipseitor
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty a capella i carles

    Missatge  CARRILLO Dc Nov 10, 2010 1:06 am

    Capella, benvingut al foro mes prestigios del mon del ciclisme i del running. Ja tenia ganes de voret per açi.
    No et preocupes, jo he segut el últim local en 3 marxes seguides i açi estic, entrenant i pasant-ho be en el marxes. Lo important de les marxes es acabar-les, ni han molts gallitos en dissabte pero despres no s'apunten a les marxes per que son uns gallinetes.

    Per cert Carles eres un pig , a tu et fa falta un platano aixi cheers
    CAPELLA
    CAPELLA


    Nombre de missatges : 16
    Fecha de inscripción : 09/11/2010
    Edad : 42
    Ubicació : NIÑO PERDIDO

    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty VENDETTA

    Missatge  CAPELLA Dc Nov 10, 2010 12:25 pm

    Ara te entenc Carrillo quan no feies mes que xarrar de que havies quedat l'ultim de les Alqueries.
    En Borriol hi haura vendeta... jejejeje



    Que va, jo tambe vaig a pasar-ho be, ja que com he comentat en el blog, lo millor que podem fer els bikers es recolçar aquestes festes del ciclisme ja que si no anara ningu, desapareixerien.

    Contenido patrocinado


    MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV. Empty Re: MARXA BTT DE VILAFAMES.DIUMENGE 7 NOV.

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:21 pm