ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


    QUEBRATAHUESOS

    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    QUEBRATAHUESOS Empty QUEBRATAHUESOS

    Missatge  la cobra Dc Jul 07, 2010 9:28 pm

    Açi teniu la cronica.
    son les 05:30 del mati em desperte i em prenc la papilla de turno i a bestise, se fan les 6 del mati baixe del hotel per a carregar la bici al cotxe i encontrame en manu i antonio cesar per anar cap a la eixida arranquem la furghona cara a sabiñanigo i aparquem en una gasolinera proxima, fa algo de fred i ens posem crema calentadora i ens carreguem els bolsillos de menjar a tope i jo tambe agarre un chubasquero i cap a la eixida per a colocase lo antes posible en el caixo de eixida ja que enguany tinc dorsal de color taronja pero quan mes abant estiga millor. Va pasan el temps i el nerviosisme va apareixen de vore tantisima gent "IMPRESIONANT" Se fan les 07:30h del mati i donen l'eixida alla van tots els cicloturistes a muerte direccio al port de somport a uns 40 km de l'eixida molt complicat rodar degut a la masificacació de gent pero per sort no hi han incidencies i apleguem a peu de port , comença l'oratge a posarse nubol i de repent a ploure i fer fred a tope putje ballantme tot somport i quan estic d'alt hem pose el chubasquero i a baixar somport quin perill aigua, fred no pare de frenar quin suplici de baixada quan estic baix cami de Mari Blanc continua ploben a tope tinc ganes de aplegar al port per a poder entrar en calor al final ahi esta el port pare i em lleve el chubasquero i amunt durisim pero ja tinc la pujada prou controlada corone prou be de forçes i a tornar a patir baixant molt lentament i amb molt de perill i fred arribem baix al pla cami de Laruns la localitat on escomença un port tour com Portalet escomense la pujada molt concentrat per a poder anar a tope ja que baixant se perdia temps i volia millorar el temps del any pasat la pujada de 29 km la faig be encara queden cames cami de la hoz de jaca portet de pendents molt fortes pero molt curt la carretera ja esta seca el la part espanyola no a plogut quina alegria pase la hoz de jaca i formen un grup de uns 20 ciclistes per afrontar els ultims 30 km de baixa, pla i algun xicotet repecho ens posem a tirar al maxim dins de les posibiltats que podem cadascu pero les forçes estan prou justes i ens quedem fen relleus nomes tres pero agafem un bon ritme hasta l'arribada on fem un esprint on els que anabem tiran quedem practicament els ultims pero lo que importa es que he arribat. Pasa aproximadament 1 h i ja tinc el diploma 6h i 46 minuts 12 minuts menys que la edicio anterior no es pot demanar mes . Despres mes tard aplega antonio cesar ja estem tots ja que manu com ja sabeu degut a l'operacio de lligaments nomes va fer uns km ja escomensem a pensar en el festival que ens pegarem per la nit.
    Ara nomes queda agrair el recoltzamen de tots aquells que hem van enviar misatges de anims, a pedro cuesta i sacra que van estar en l'eixida i portalet, manu que va pujar en laura i la meua dona al portalet per a donar-mos suport i com no un bidonet de sals minerals que booooo?.
    ANIMEVOS TOTS I AL ANY QUE BE ENS APUNTEM TOTS A VEURE SI TENIM SORT I ORGANITZEM UNA EXPIDICIÓ DE CICLISTES LOCALS.

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:24 pm