ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


3 participantes

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL

    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Empty MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL

    Missatge  CARRILLO Dv Jul 02, 2010 8:15 pm

    Anim per a la cobra, en esta prova tant important. Hui ha enviat una foto desde al Alpe d'Huez, impresionant!!!!!!!!!!!!!
    Ha enviat un altra fent-se un litro de cervessa que també era prou impactant, per a que despres parle dels altres.

    Ataca en el Galibier.
    Trencacames
    Trencacames
    Admin


    Nombre de missatges : 48
    Fecha de inscripción : 16/03/2010

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Empty Re: MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL

    Missatge  Trencacames Dv Jul 02, 2010 10:27 pm

    Ànims per al crack del poble...
    Per a qui no sap el que és la Marmotte mireu el perfilet que te...

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Marmotte-Profile

    Segur que Carles fa un bon paper.
    L'any que ve, anirà més d'un...
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Empty CLASIFICACIO DE LA MARMOTTE

    Missatge  CARRILLO Dl Jul 05, 2010 9:16 pm

    Bo, Carles torna a triomfar, ha fet la marxa en 7:50 hores, diploma d'or. El 969 de mes de 7.000 que van eixir.
    Sobren les paraules.
    Enhorabona també a Antonio Cesar, va acabar que ja es molt.

    Vos deixe un enllaç en la clasificació:
    http://www.sportcommunication.info/web2010/pdf/marmotte.pdf

    Estem a la espera de que Carles faja unes declaracions / crónica en el foro.
    L'any que ve ja es comenta que pot anar David G., després de la exibicio en Puertomingalvo, tot es possible.
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Empty cronica marmotte

    Missatge  la cobra Dc Jul 07, 2010 10:52 pm

    Sona el despertaor les 05:30h del mati m'hos despertem i a menjar papilleta seguidament ens vestim agafem menjar a tope i el chubasquero, chaleco i manguitos baixem dels apartaments on estabem ospedats son les 06:40h estan tots baix ja preparats per a baixar en bici de L'alphe Duez a l'eixida que esta justet al peu del port la logistica que portavem falla ja que la furgona on teniem que deixar les prendes de abric no esta on habiem quedat escomença el nerviosisme portem massa roba damunt ens sobra ja que fa bona temperatura i donen molta calor tot lo contrari que en quebranta al final deixe la roba que em sobra darrere d'uns pins i vaig a l'eixida esta a tope de ciclistes IMPRESIONANT poc a poc van donant l'eixida de mil en mil eixida prou mes comada que quebranta fem uns 10km i el primer port col de Glandon 20 km putje prou be i a baixar una vegada baix cami de Thelegraf escomença a fer ja la calor anuncia arribe al thelegraf 11 km putjan despres de vindre de un terreny de fals pla corone i baixada curta per afrontar Galibier 17 km ascendents molt exsigents sobre tot els 8 ultims durisims quina calor a 2645m de altitud escomense a patir les forces van a menys pero aplegue d'alt i de nou a baixar descens rapit i llarg apleguem al pla un terreny un poc escarpat de uns 35 km amb molt de vent de cara es forma un grup de uns 15 en el cual es posen a tirar com a locos tres holandesos a relleus anem a tope en plat gran nomes que fem que agafar cadavers que no es posen a roda escomense a pensar que eixos tios ens mataran pero no em puc despenjar ja que darrere no veig ningun grup al final apleguem a peu de L'alphe Duez i efectivament els holandesos m'hos an mort la primera rampa del port reventa tot el grup pose el plat menut i tota l'agilitat de la cual dispose estic maxacat escomense a patir com mai havia patit pero vaig putjan poc a poc entre 7-9 km/H no puc anar mes rapid els km no pasen i el calvari es total en el km 5 un soldat amb una cuba d'aigua i manguera esta remutllant als ciclistes fa moltisima calor al final despres de anar pensan en parar o no, pare estic cadaverrrrrrrrrrr em remutlle camine un troç hasta una curva i putje d'alt la bici de nou , el calvari continua i a la velocitat d'ascenció no millora que llarg se fara pense pero veig molta gent caminan o parada i aixo al menys vol dir que no anire tant mal dins de lo que cap al final aplega el minut de gloria de la durisima ascensió alse la vista i veig una impresionant rubia sentada en una nevereta amb una botella d'aigua de 1,5L i li faig un gest de que em tire aigua al collet ella reacciona i escomença a correr tirant l'aigua al meu collet pero al matig temps note els seus mugrons refregantse amb el meu braç estic en la gloria li done el ok i ella somriu i deixa de tirar aigua pero a partir d'hai continua el calvari hasta d'alt del port al fi corone despres de vore barbaritats de ciclistes cadaversssssssss faig uns metres de baixada i META JA ESTA BE DE PATIR UFFFFFFFFFFFFFF?.EMOCIONAT AL MAXIM ESPERE A LA ENTREGA DEL DIPLOMA BREVET D'OR 8H 29MINUTS NO ESTA MAL PERO ES POT MILLORAR TORNARE.
    De nou gracies a tots els que m'han apollat pero no se si recomanar que vos apunteu .
    AU CRAKS

    Contenido patrocinado


    MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL Empty Re: MARXA MARMOTTE en FRANÇA EL 3 DE JULIOL

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:19 pm