ciclistesalqueries

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Tot allò relacionat amb el ciclisme (btt - carretera) del poble Les Alqueries


3 participantes

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  CARRILLO Dl Maig 24, 2010 10:35 pm

    He vist a Carles i m'ha dit que ha estat esta vesprada entrenant i s'ha pasat a refrescar per el disco-bar Colonial i que li ha comentat la empleada del local que igual patrocinen uns maillots als millors clients.

    Que llastima que jo estiga entre ells, cobra mira a vore si m'hen pots traure un de estrangis.
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty LA FONDRIEST VUELVE

    Missatge  CARRILLO Dj Maig 27, 2010 10:43 pm

    Estaba en casa i m'han cridat al timbre, sabeu qui era, increible: las bicicletas son para el verano (Adrian Sifrs) en la fondriest de David i en els vaqueros arromangats, portaba unes botes noves que valen mes que la bici. No a parat de amenazarme, dien que vol reventar a tots els ciclistes del poble. (Porta tota la setmana enviant-me missatges intimidatoris).
    En mitad de la charla a girat pel canto la VITUS, conduida per doctor T. Ha segut impresionant, han comenzat a retarse a vore qui marchava mes. The doctor a comentat el atac del diumenge pujan a Alcudia i Adrian diu que aixo no sera res quan ell agafe al pilot.
    EL ESPECTACUL ESTA SERVIT !!!!!!!!!!!! Laughing Laughing Laughing
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  la cobra Dj Maig 27, 2010 10:50 pm

    Ara si que s´encen açò de la bici, però tranquil Carrillo que de moment no crec que ningú et revente alçant el colze, jajaja. Continua entrenant que els resultats al final aplegaran i reventaràs hasta a la cobra per què va pel mal camí, o això diuen les males llengües que aseguren que el veuen tots els dies en el colonial mirant a les camareres.
    avatar
    David G


    Nombre de missatges : 36
    Fecha de inscripción : 19/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Megacracks

    Missatge  David G Dj Maig 27, 2010 11:52 pm

    Per a flipar!!!!!!

    La gent li té moltes ganes a las bicicletas son para el verano, per tot lo q li va fer passar al carrillo. Recordeu q va tindre q anar al psicòleg i tot pq no podia ni dormir pensant en el seu "amic".

    Menos mal q com la Fondriest està molt rodà, a sifre jr. li costarà menos entrar en el pilot. Ara només li falta un equipatge del xinos (tope fem, com diu la Cobra) i a rodar.

    En quan al Doctor T, me quede sense paraules, a eixe tio li tindriem q pagar el esmorzar cada dia, pq el espectacul q dona en carrera es digne dels millors campions, tipo bahamontes o bernard hinault, q són els de la seua época.
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty DANI FLIPA EN EL CARBONO

    Missatge  CARRILLO Ds Maig 29, 2010 12:46 am

    Dani hui ha provat una bici de carbono de la seua talla, en tots els components tope gama i ha flipat, diu que va mes llaugera que la VITUS. Ha fet el Jaime Chicharro i el carrer major mes rápid que Gabriel en el criterium.
    Si se compra una de carbono que tremole mes de u. Jo crec que podem inscriuré'l al criterium en Octubre, Miguel tu apuntat pero al de penyes (en lo que poc que entrenes no se com no peses 100 kilos).
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  la cobra Dg Maig 30, 2010 1:16 pm

    diuen que han vist a Lidon Somarriba pujan a eslida i a rrebentat al carrillo i algun avi mellat
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty LA COBRA CASI TOMBA A DAVID VICENT

    Missatge  CARRILLO Dg Maig 30, 2010 9:28 pm

    He rebut una crida d'emergencia de David Fondriest Vicent, estava tot asustat, m'ha dit que Carles volia carregarse'l no mes eixir del poble. Li ha pegat un revensilla a David que casi el tira enmig de la carretera i en conter de demanar-li perdo, este individuo li tirava la culpa a una abella terrera.
    David m'ha dit que vol deixarse el mon del ciclisme, creu que tots van a per ell. Jo li he dit que es normal, que la gent sempre vol afonar al numero 1, i que es pose en mans de psicolegs per a superar el trauma emocional causat per el individuo de la bici de ferro colat.

    Cobra eres un pig
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  la cobra Dg Maig 30, 2010 9:54 pm

    carrrrrriiiillllloooooooo tu saps que el perill es david quin escandalo no he contestat antes perque estava buscant cursillos de seguritat vial per apuntar a david onix, per cert tu que tens amistat en ciclos domingo li pots dir si a la onix li pot posar 4 rodes com als xiquets perque si no estem perduts
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  la cobra Dg Maig 30, 2010 10:06 pm

    ja casi estem entre semana torna el colonial quina alegria a entrenar a muerte.
    enves de una cronoscala perque no organitzem la volta a onda en tots els finals de etapa en el colonial. cheers
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty PAGINES WEBS PER A LA COBRA

    Missatge  CARRILLO Dg Maig 30, 2010 10:12 pm

    Carles, crec que estes pagines te serán de gran ajuda (punxa damunt del enllaç)

    http://www.pedalibre.org/seguridad_vial.htm

    http://www.ondanegocio.com/turismoocioycultura/021c1c96fa13d6702.html

    Lo que a mi em pasa es curios, en diumenge per la vesprada-nit tota Espanya te depressió de pensar que dema tornen a la feina, per jo estic molt content pensant que entre setmana entrenarem a muerte cara el cafe colonial, que ganes tinc de que siga dilluns. cheers
    la cobra
    la cobra


    Nombre de missatges : 92
    Fecha de inscripción : 07/05/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  la cobra Dg Maig 30, 2010 10:47 pm

    a mi me pasa igual si algu vol disfrutar de esta sensacio que vinga a entrenar amb nosaltres visca el cafe colonial alegriaaaaaaaaaaaaaaa david G DESTAPAT JA I VINE
    CARRILLO
    CARRILLO


    Nombre de missatges : 178
    Fecha de inscripción : 17/03/2010

    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty LA D4 ES UN FERRO

    Missatge  CARRILLO Dl Maig 31, 2010 10:34 pm

    BASELGA LI HA FET UNA OFERTA A LA COBRA PER LA BICI, LI HA OFERIT UN GRAPAT DE EUROS NO MES PER EL CUADRO. ES VEU QUE COM EL FERRO VA CAR, A FET NÚMEROS I DEL FERRO DE LA BICI LI DONA PER A FER UNS CORROS NOUS PER A FESTES.
    EN LA VIDA HAVIA VIST UNA BICI DE CARBONO I TANT MENUDA QUE PASARA DE 10 KILOS.

    Contenido patrocinado


    NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG Empty Re: NOTICIES SETMANA DEL 24 DE MAIG

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Oct 18, 2024 3:18 pm